söndag 26 augusti 2012

Trött som en lus är jag i detta nu...

Jag har haft en helt fantastisk helg med mer skratt än jag ens pallar komma ihåg :) Men nu sitter jag, slut i rutan, på tuben hem med packningen i högsta hugg & längtar endast efter en enda sak... Min alldeles egna säng :)



Jag har träffat min toastmadam-kollega inför kommande decemberbröllop... & det känns som det häringa kommer bli huur bra som helst :) vi insåg snabbt att världen är sjukt liten... Hennes syster har varit min danstränare, jag har jobbat som brevbärare & cyklat många postrunder med hennes pappa & fikat otaliga koppar kaffe & mumsat mackor hos hennes mamma... Så K är den enda i familjen jag inte träffat förrän nu... It's was meant to be ;)

Känner att våra minner på denna bild beskriver tonläget på kräftskivan mer än något annat :)


Jag har fått den hittills mest originella raggningsrepliken... "Du har former som en Moraklocka"... Mitt svar va typ... "Tack, antar jag?!?"

Har fått säga nejdå igen till mannen i mitt liv (för tillfället) & saknaden är total... Han har ju liksom en förmåga att claima sin plats så att säga... Känslan blir allt som oftast att om han skulle kunna prata skulle han säga: "Jag va liksom här först"



Det sjuka är att han ger sig liksom inte så lätt heller ;)



Åkte hem från Skåne idag med pojkarna... Men innan det ville sötnosarna komma & fika med min mamma... Behöver jag säga att de föll mamma på läppen... Vet inte när mammas log som mest, när hon fick veta att P sjungit i ett dansband eller att S varit med & gjort blommorna till lilla Sessans dop (troligtvis det sistnämnda för min lilla royalist mamma ;))

Väl uppe i storstaden igen så for jag direkt på en överraskningsfödelsedagsmiddag för en väldigt nära & kär vän... Alla borde ha en kille som hennes i sitt liv... Finaste människorna i världen ❤

God natt världen...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar