tisdag 28 augusti 2012

Ronja hade vårskrik, jag fick ett morgonskrik...

...när jag såg på morgonnyheterna & mannen som skrapade triss, skrapa fram 5 mille... Jag bara skrek rakt ut av glädje för han & fruns skull... Hon blev så till sig att hon såg mest ut som hon hade fått en el-chock (vilket är fan så mkt snyggare än hur jag hade sett ut om det va jag... Jag hade med största sannolikhet gått in i "the ugly cry")...

...vilket för övrigt jag gjorde igår på bion... Såg Snabba Cash 2 & det va faktiskt längesen jag snyfta så mkt på en bio... & när jag säger snyfta så menar jag att jag fullständigt grät... Ni vet när man drar efter andan & inser att man även gråter på inandningen... Gammelgubben bredvid mig (som hade mumsat i sig typ HELA kioskens sortiment, högljutt) sneglade lite snett & flyttade sig sen diskret till vänster... Han va väl rädd att jag skulle slänga mig om halsen på honom ;) Riktigt bra film dock... Se den, om inget annat så för ögongodiset ;)

Men!!! Jag va ju såld redan under reklamen :) De visade nämligen denna lilla grupp...



Jag säger bara: "Hello, I live here"... Ni som vet va citatet kommer ifrån vet exakt känslan... Ni som inte vet, se Sex and the city filmen (dels för ni missat den & dels för just det citatet är ett sådant däringa citat som beskriver allt, sjukt nimt ;))



Iaf... Jag ska dit, så är det bara!!!

Vet inte hut nöjd jag hade varit med denna reklamen för min produkt...



Det känns verkligen som de fått kämpa... Typ: "Ja, vi ljuger ju inte iaf om vi skriver att den kan det andra bilar kan... Öppna/stänga dörrarna, rulla upp/ner rutorna, starta, rulla & tuta... mer behöver vi ju inte stå för... Låter det bra för alla??? Nja, det är ju lite osäker om rutorna faktiskt rullas ner varje gång man försöker, det har ju hänt att det bara blir varannan... Fast, va fan... You only live once... Vi chansar, vi har ju trots allt inte specificerat vilja andra bilar vi menar... Genialiskt!!! :)"

Solen ler mot oss idag, så le tillbaka vet jag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar